آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرین پرنده خوشبختی بابا و مامان

پسرم مونسم فرشته كوچولوي من براي تو مي نويسم...

1392/9/24 13:08
نویسنده : مامان آرین
116 بازدید
اشتراک گذاری

امروز يكشنبه مورخ 24/9/92 ساعت 13است و مامان توي اداره است و به تو فكر ميكنه به تولدت كه در راه است به آينده به بزرگ شدن تو به همه چيز الي خودش....

مامان جان گل پسرم اين روزها خيلي زياد احساس خستگي ميكنم كار اداره كار خونه فكرهاي زياد در مورد تو و ...... چند وقتيه احساس درد توي تمام بدنم و سردردهاي زياد و خستگي زيادي دارم كه دلم مي خواهد بخوابم مامان جان من شرمنده ام كه نمي تونم اون جوري كه دوست داري باهات بازي كنم ولي بخدا سعي خودم رو ميكنم اميدوارم منو درك كني....

گل پسرمامان عسل خوشمزه مامان اين روزها علاقه زيادي به موسيقي داره و همش با خودش مي خونه و مي رقصه ديشب كتاب داستان بهت دادم و شروع كردي به خوندن با كلمات نامفهوم الهي دورت بگردم پسرگلم تمام دورچين هاشو خودش به تنهايي مي چينه و اسم تك تك حيوونها و ميوه ها رو ميگه البته مدام از مامان سوال ميكنه مامان چيه؟ مامان چيه؟واي كه اگه گير بدي اونم سه پيچ سوال كردنت وحشتناك ميشه ولي بخدا مامان خسته نميشه و جوابت رو ميده..... جالب اينجاست همه رو بلدي ولي دوست داري سوال كني ..... قربون باهوش خودم بشم الهي دورت بگردم....

مامان جان جمعه تولد دوستت ماهان كوچولو بود ماهان جان تولد يكساليگيت و بزرگ شدنت رو تبريك ميگم عزيزم.... اميدوارم زير سايه مامان و بابات بزرگ بشي و باعث افتخارشون باشي آمين...

آرين جان براي مامان دعا كن تا بتونه تو رو بزرگ كنه و موفقيتت رو ببينه امين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)