آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرین پرنده خوشبختی بابا و مامان

معاینه پزشکی ارين در مهدکودک سپند كنار دوستاش

1393/3/17 8:34
نویسنده : مامان آرین
194 بازدید
اشتراک گذاری

عسل مامان عشق مامان زندگي مامان توي نوبته كه خانم دكتر اونو معاينه كنه الهي دورت بگردم كه دستت رو گذاشتي زير چونه ات. فداي نگاهاي زيبات بشم ...

گل پسرم زندگيم شبها وقت خواب تمام شعرهايي كه بلده رو  برام ميخونه واي كه چه كيفي داره عسلم زندگيم مونسم بدون تو بدون نگته قشنگ تو من هيچم پوچم اصلا وجود ندارم........

ديروز روز جمعه 16/3/93 اصرار كردي با بابامجيد بري نانوايي منم داشتم با خاله جانت صحبت ميكردم خداحافظي كردي منو بوسيدي و رفتي ..... واي كه فكرش هم هنوز منو مي ترسونه يكدفعه باد وحشتناكي وزيد و من مثل ديونه ها نمي دونم چه پوشيدم و دويدم توي كوچه اونقدر باد شديد بود كه من اصلا كنترل خودمو نداشتم باد منو مي برد تا از دور تورو توي بغل بابا ديدم اصلا تصورش برام سخته كه مثل ديونه ها فقط صدات مي زدم آرين مامان كنارته تو هم خيلي ترسيده بودي ....مامان تا صبح فقط سرفه ميكرد سردرد شديد داشت پسرم زندگيم مواظب خودت باش تا وقتي من زنده ام كنارتم مواظبتم تو بهترين هديه اي هستي كه خدا براي من فرستاده......

عاشقتم

پسندها (2)

نظرات (0)