آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرین پرنده خوشبختی بابا و مامان

روزهاي مريضي مامان مريم و آرين كوچولو

1393/7/12 13:08
نویسنده : مامان آرین
150 بازدید
اشتراک گذاری

عسل شيرين من اين روزها كه فصل پاييز شروع شده من و تو هم مريض شديم از چهارشنبه شب 2/7/93 خوشگل مامان مريض شد و اسهال و استفراغ داشت گل پسرم عسلم لحظه هايي كه مامان مريضي تو رو مي بينه تلخ ترين و حشتناك ترين لحظات عمر مامان مريمه....

الهي دورت بگردم با اون انگليسي صحبت كردنت به اون زيبايي و تسلط كامل ، بصورت كامل احوالپرسي و سلام همه رو انگليسي ميگي از يك تا بيست بصورت انگليسي، شعر ،روزهاي هفته و حدود 70 كلمه انگليسي بلدي باهوش من عشق من زيباترين لحظات عمرم رو كنارت ميگذرونم كه براي من بزبز قندي رو تعريف ميكني شيرين زبوني ميكني... واي كه من عاشقتم ديونتم ...

داشتم ميگفتم پسرم مريض شد مامان مريم هم از روز جمعه مريض شد وچقدر بد بود كه هر دو به بيمارستان سجاد رفتيم حال مامان خيلي بد بود بهش سروم وصل كردند و ......

تا امروز كه شنبه است همچنان مامان مريضه ولي خدا رو شكر الحمدالله حال پسرم بهتر شده و مورد خاصي نيست...

روز چهارشنبه مامان كنار گل پسر موند و با هم خوش بوديم...

راستي گل پسرم روز جمعه باتفاق بابا ميريم مشهد و چند روزي اونجا ميمونيم ميريم پابوس امام رضا(ع) پسرم براي بار  اول ميره ......

پسندها (1)

نظرات (2)

فروشگاه دایانا
12 مهر 93 13:15
التماس دعا. مشهد رفتید جای ما رو هم خالی کنید و دعامون کنید
ابجی سجا
12 مهر 93 13:18
سلام ممنون ميشم به ابجيم راي بدين. www.niniaxs.ir