آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرین پرنده خوشبختی بابا و مامان

دلنوشته اي براي پسرم

1392/11/12 12:26
نویسنده : مامان آرین
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم

اینو با تمام وجودم بهت تقدیم میکنم

ازطرف مامان به عشق همیشگیم آرین:

نفس هایت به وجودم زندگی بخشید

درخشش چشم هایت امید به زندگی را به من داد

قلب پاکت خوبی ها را دردلم نشاند

با وجود توست که زندگی می کنم

با وجود تو ست که نفس میکشم

با وجود توست که لبخند روی لبهامه

با وجود توست که غم ازم دوره

با وجود توست که هر صبح با لبخند بیدار میشم و تو آغوشم حست میکنم

تا آخرین نفسم دوستت دارم

تا آخرین لحظه ی زندگیم کنارتم عشقم،نفسم،عمرم، آرینم ، محبوب دلم

خیلی دوستت دارم عشق همیشگی و بی نهایتم

جانم فدای مهربونیت بشه

جانم فدای چشمهای زیبا و معصومت بشه

جانم فدای خنده هات بشه

همه دنیامو میدم اشکو تو چشمات نبینم...همه دنیامو میدم برات عزیزم       تقدیم به گل پسرمامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)