آرينآرين، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

آرین پرنده خوشبختی بابا و مامان

دلنوشته ای برای پسرم عمرم زندگیم هستیم همه کسم تاج سرم (آرین)

1393/12/5 16:08
نویسنده : مامان آرین
962 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ، دنیا محل گذره، کسی سود از دشمنی نمی بره

پسرم ، زندگی شیرینه ولی، حیف، که مثل باد می آد، می گذره

پسرم ، چشمهات رو وا کن ببینی، این که با تو حرف ها داره، مادرته

 

پسرم تو راحت جون منی، تپش قلب پریشون منی

پسرم هستی مامان دست توست، تو همه هستی و ایمون منی

تو به من امید زندگی می دی، عمر جاوید همیشگی می دی

روی لبهات تا گل خنده وا می شه، دلم از هر چه غمه جدا می شه

پسرم، زندگی شیرینه ولی، حیف، که مثل باد می آد، می گذره

پسرم، چشمهات رو وا کن ببینی، این که با تو حرف ها داره، مادرته

 

پسرم، گریه مجالم نمی ده، تا برات، حرف های دل را بزنم

به خدا، قد چشام دوستت دارم، خیلی سخته، که ازت دل بکنم

تو به من امید زندگی می دی، عمر جاوید همیشگی می دی

روی لبهات تا گل خنده وا می شه، دلم از هر چه غمه جدا می شه

پسرم، زندگی شیرینه ولی، حیف، که مثل باد می آد، می گذره

پسرم، چشمهات رو وا کن ببینی، این که با تو حرف ها داره، مادرته

پسندها (1)

نظرات (2)

♥ نیکتا ♥
5 اسفند 93 16:25
تقدیم به خوشگل ترین پسر دنیا ارین آقا به منم سر بزنید
امید
27 اسفند 93 11:36
وبت عالیه،خوشحال میشم از وبم دیدن کنید